الجمعة، 12 أغسطس، 2016

معجزه جميله جداااااااااااااااااا بركاتك يا بابا كيرلس تكون معايا جميعأ

 انا اكتير بسمع عن وحده ظهرلها البابا كيرلس وعمليلها صلبان علي يديها الكلام دا صحيح وتعرفيها الست دي 
قالتلي اه سمعت كده واهي الست اللي بتتكلمي عنها 
كانت قصادي قولتلها متاكده قالتلي اه قولتلها طيب انا حابه اتكلم معاها عادي قالتلي عادي روحي 
روحت اتكلمت مع الست دي وبصيت علي ايديها لقيت صلبين 
قولتلها البابا كيرلس عملك كده 
قالتلي ايوه قولتلها ظهرلك ازاي وكانت ايه المناسبه وانتي وبتصلي ولا عادي فهميني 
قالتلي ظهرلي بشخصه بنفسه وكان لابس لبسو الاسود والمناسبه ظهرلي علشان كنت تعبانه 
انا متجوزه ومكنش معايا اطفال وكان عندي مرض القلب الصمامه تبع القلب تعبانه والاطباء قالو مينفعش اخلف علشان لو خلفت هموت مش هعيش وكنت بتعالج كتير وانا وقاعده وكان معايا صورة البابا كيرلس قولتلو انت حبيب الله اشفيني 
جالي وقالي انتي هتخفي وهتجيبي توام ومشي 
لما قولت  الكلام دا قالولي لا اوعي دا يمكن الشيطان يوهمك ويجيلك علي اساس البابا كيرلس ويقولك كده علشان تحبلي وتموتي 
زعلت لما قالولي كده 
رجعت تاني للبابا كيرلس وقولتلو لو فعلا انت البابا كيرلس اللي جاتلي تعالي وارشملي صليب علي ايدي 
وجالها فعلا تاني البابا كيرلس ورشملها صليب علي اليد الشمال وصليب علي اليد اليمين بالمنظر دا وعطاها الشال بتاعو وخفيت من المرض اللي كان عندها وجابت فعلا توام ‫#‏يوسف‬ و ‫#‏يعقوب‬
ياااااااااة علي الناس البركه دي 
قولتلها طيب ممكن اخد الشال دا قالتلي الشال دلوقتي في الكويت 
والمعجزه دي حصلت من 15 سنه 
ولحد دلوقتي الصلبان قاعدين في ايديها وكل اسبوع لحد دلوقتي كل اسبوع يجيبو ‫#‏دم‬ انا لما شوفتهم كانو ناشفين قولتلها ممكن اصورهم قالتلي استني ابعتهملك من تليفوني وهما جايبين دم 
قولتلها ممكن انشر المعجزة دي علي النت 
قالتلي لو تقدري انشريها انا نفسي اروح الطاحونه بتاعتو واحكي المعجزه دي بس مش عارفه اروح